Nu börjar gissningsleken!

Tre veckor (minus 1 dag) tills dessa att Olga (Quai´s Only for you) ska få sin efterlängtade valpkull. 
Så vad tror ni? Hur många är det? 
Bilden knyckt av Eva Lindström 
 
Tilläggas ska att hon inte är lika tjock sett uppifrån, dvs hon bär dem under sig. Och att hon är en väldigt liten tik. 
 
Själv har jag inte sett henne på riktigt än, hon är ju kvar hos sin ägare och kommer hem till oss på lördag, då hon har 2 veckor kvar till valpning, så först då ger jag mig på att gissa själv. 
 
Sen spelar det egenligen ingen roll hur många det är, bara de är friska och pigga! 
Allmänt, Avel | Olga, Valpar | |
#1 - - Eva Lindström:

Olga bor ju hemma hos mig så jag har följt henne dessa veckor och jag gissar på 5 småttingar <3

Svar: Jag gissar på 6 stycken, men med reservation för att jag inte sett henne på riktigt än :) . Återkommer med mer kvalificerad gissning efter helgen!
quais.blogg.se

Upp